zondag 22 september 2013

Voorlopig einde van mijn blog Maartse buien

Hoi lezers en volgers, 

Aan sommige dingen komen een eind, en dat geldt nu voor mijn blog. Het was voor mij fijn om een half jaar lang diverse ervaringen uit ons gezin en over mijn doofblindheid te kunnen delen. Ook heb ik hele leuke reacties ontvangen. 

Schrijven is leuk om te doen, maar ik heb ontdekt dat ik nu heel blij word van creatief zijn. Mijn tuinhuisje is af; de XL garens liggen klaar om gehaakt en gebreid te worden tot kleding, woonaccessoires en nog meer. Ik wil mezelf gaan verrassen met wat er nog allemaal 'verborgen'  ligt aan creatieve ideeen. 

Al jaren denk ik eraan, en geef ik andere zaken prioriteit. Nu wordt het tijd voor deze nieuwe focus. En waar het me brengen zal... Misschien verandert mijn blog in de toekomst in een totaal andere blog over mijn creatieve uitspattingen! 

Bedankt voor het lezen van mijn wel en wee! 

Groetjes, Maartje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten